A A A K K K
для людей із порушенням зору
Високівська громада
Житомирська область, Житомирський район

ID-картка - обов’язковий документ для ЗНО

Дата: 09.02.2022 14:15
Кількість переглядів: 764

Фото без опису

ОформітьІD-картку вчасно!

ID-картка - обов’язковий документ для ЗНО

З  1 лютого до 5 березня 2022 року триватиме реєстрація для участі в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання.

Для реєстрації та участі в ЗНО обов’язковою умовою є наявність  паспорта громадянина України (ID-картки).

Міграційна служба наголошує, що варто потурбуватися про готовність та належний стан документів.

Для оформлення документа можна скористатися сервісом«Електронна черга»на офіційному сайті ДМС або звернутися безпосередньо добудь-якого підрозділу Міграційної служби.

Вартість оформлення паспорта громадянина України у формі ID-карткидо 20 робочих днів – 372 грн., до 10 робочих днів – 498 грн.

 

Нагадаємо, що Уряд України прийняв постанову № 1109 від 01.09.2021 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 4 червня 2014 р. № 289 і від 25 березня 2015 р. № 302», яку було розроблено за ініціативи ДМС України.

Ухвалені зміни передбачають спрощення процедури оформлення паспорта громадянина України і, зокрема, надають можливість:

  • оформити ID-картку за місцем звернення, у тому числі – особам, які проживають на тимчасово окупованій території України;
  • оформити ID-картку особам, щодо яких тримання під вартою обрано як запобіжний захід;
  • оформити ID-картку особам, які виїхали на постійне проживання за кордон;
  • одночасно з першою ID-карткою оформити реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) для осіб від 14 до 18 років, без необхідності звернення до податкового органу;
  • оформити ID-картку та одночасно знятися з консульського обліку в закордонній дипломатичній установі (територіальним підрозділом направляється відповідне повідомлення та заява особи).

Крім того:

  • під час оформлення ID-картки замість документа про присвоєння РНОКПП особа може подати дані про РНОКПП, які внесені до паспорта або свідоцтва про народження, у тому числі в електронній формі (після запровадження технічної можливості у територіальному органі/ територіальному підрозділі ДМС провести перевірку відповідності таких даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків);
  • особи, які звертаються за оформленням паспорта вперше після досягнення 18 років та у яких відсутнє свідоцтво про народження, можуть подати замість нього витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження.

Важливо, що прийнятими змінами також спрощено процедуру встановлення особи (зокрема – для осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України) та збільшено термін зберігання паспорта у разі його неотримання заявником до 3-х років (до внесення змін – 1 рік).

Отримати інформацію щодо стану оформлення біометричного документа можна на офіційному веб-сайті ДМС, скориставшись сервісом «Перевірка стану оформлення документів».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора