Високівська громада
Житомирська область, Житомирський район

Оформлюйте паспорт без черг

Дата: 03.04.2024 14:54
Кількість переглядів: 76

Фото без опису

Попри складні умови воєнного стану Міграційна служба прагне до створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг.

Оформити або відновити паспортні документи можна у будь-якому підрозділі незалежно від місця реєстрації.

Державна міграційна служба України наголошує, що варто потурбуватися про готовність та належний стан документів.

Для оформлення документа можна скористатися сервісом «Електронна черга» на офіційному сайті ДМС або звернутися безпосередньо до будь-якого підрозділу Міграційної служби.

Оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше по досягненню 14- річного віку-безкоштовно.

Спрощення процедури оформлення паспорта громадянина України , зокрема, надають можливість:

  • оформити ID-картку за місцем звернення, у тому числі – особам, які проживають на тимчасово окупованій території України;
  • одночасно з першою ID-карткою оформити реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) для осіб від 14 до 18 років, без необхідності звернення до податкового органу.

 

Адміністративні послуги доступні у 19 підрозділах Міграційної служби Житомирської області - https://dmsu.gov.ua/zhytomyr/pidrozdily.html

Для оформлення ID-картки та закордонного паспорта не доведеться витрачати час у чергах. Наші працівники забезпечать для вас комфортне та швидке обслуговування.

Документи можна оформити звернувшись безпосередньо до підрозділів Міграційної служби Житомирської області у поточну чергу або записатись на прийом у зручний для вас час за допомогою онлайн-сервісу «Електронна черга» - https://dmsu.gov.ua/services/online.html.

Окрім того, ви маєте змогу одночасно оформити паспорт громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Детальніше за посиланням - https://dmsu.gov.ua/news/dms/13853.html.

Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора